
Zašto istraživanje u on-line obliku?
S ciljem za što preciznijom, bržom i efikasnijom provedbom istraživanja, temeljeno na desetogodišnjem iskustvu savjetovanja razvoja ljudskih resursa, razvili smo aplikaciju pod nazivom „JanusPIM HR istraživanja“.
Administrator procesa može slobodno definirati upitnike, korištene skale i različite odnose među zaposlenima, ovisno o potrebama organizacije. U svakom trenutku, ovisno o fazi procesa, ima potpun pregled nad situacijom: statusima ocjenjivanja, aktivnostima pojedinih ocjenjivača, te kontroli do tada prikupljenih rezultata. Brzo dostupne i pregledne podatke moguće je trenutno i pouzdano proslijediti odgovornima i držati cijeli proces stalno pod kontrolom.
Instant Business Growth
Maintain wireless scenarios after sure quality vectors future
24/7 Quality Service
Maintain wireless scenarios after sure quality vectors future
Easy Customer Service
Maintain wireless scenarios after sure quality vectors future
Quality Cost Service
Maintain wireless scenarios after sure quality vectors future
Janus 360°Feedback
360° feedback je jedan od najsnažnijih alata koji pomaže zaposlenicima da prepoznaju vlastite prednosti i nedostatke kako bi mogli unaprijediti svoje profesionalne kompetencije. Na temelju anonimne i povjerljive povratne informacije od strane nadređenog, vlastitih zaposlenika i drugih kolega moguće je planirati razvojne aktivnosti kako bi mogli prilagoditi one vještine koje su ocijenjene ispod zadovoljavajuće razine.
Definiranje potreba i ciljeva
Identificiranje ključnih kompetencija i razvojnih potreba organizacije kroz analizu trenutnog stanja.
Prilagodba i dizajn procesa
Razvijanje personaliziranog 360° feedback programa i odabir relevantnih sudionika, uz osiguranje povjerljivosti.
Provedba i planiranje razvoja
Provođenje istraživanja, analiza rezultata i izrada individualnih razvojnih planova temeljenih na povratnim informacijama.
Kao i mnoge druge metode, 360°Feedback razvijen je za vojnu primjenu, kao podrška razvoju osoblja. Bilo je potrebno pola stoljeća da bi HR profesionalci prepoznali vrijednost spomenute tehnike. Krajem 90-tih godina prošlog stoljeća ova sociometrijska tehnika doživljava masovnu primjenu u organizacijama i to u različite svrhe: za razvoj pojedinca, razvoj tima, unapređenje odnosa s korisnicima, u procesu upravljanja učinkom itd.

Prednosti za klijente: Razvoj kroz povratne informacije
U Janus PIM-u istraživanje 360°Feedback shvaćamo prvenstveno kao alat koji omogućava identifikaciju potreba za individualnim razvojem. Naše je iskustvo da je najbezbolnije u radnu okolinu uvesti takav način evaluacije ako pristupimo razvoju kompetencija u kojem profitiraju sve strane.
Popularnost ove tehnike veže se uz moderna shvaćanja uloga unutar organizacije. Suprotno tradicionalnom shvaćanju odnosa odgovornosti unutar tvrtke prema kojem je procjena učinka i poželjnog ponašanja eksluzivno pravo menadžera, moderna teorija organizacije donosi novu perspektivu. Svi sudionici radnog procesa imaju sposobnost adekvatno opažati i procjenjivati karakteristike, sposobnosti i ponašanja osobe koja sudjeluje u tom procesu. Tako dobiven kontrast u percepciji o izvedbi ili stupnju razvoja nekog pojedinca, odlična je podloga za daljnje akcijske planove i upravljanje. U procesu davanja povratne informacije mogu sudjelovati sve osobe uključene u poslovni proces: direktno podređeni, kolege, šefovi, korisnici, a i samoprocjena predstavlja važan izvor informacija. Pri svemu tome bitno je da kompanija, u kojoj se provodi ovakva tehnika, ima težnju prema takvoj poslovnoj kulturi koja potiče integraciju ljudi i rukovodstva, kao stila rukovođenja temeljenog na participaciji.
Prilagodljiva rješenja za razvoj kompetencija: 360° Feedback kao ključ uspjeha
Pojedinac postaje kompetitivniji na tržištu rada i pri tome mu razvijenije kompetencije olakšavaju svakodnevni posao, a još može biti i nagrađen u okviru kompenzacijskog sustava koji vrednuje individualni razvoj. Kompanija, s druge strane, razvija svoje zaposlenike prema modelu koji je definirala i koji podržava i omogućava ostvarenje njene strategije.
Upravo zato, smatramo da dizajniranje i implementacija svakog 360° feedback procesa treba biti „krojena prema naručitelju“, odnosno da je nužno u suradnji sa vodstvom kompanije pažljivo definirati, razviti, komunicirati i implementirati sam proces. Vjerujemo da je ispravno u prvom koraku 360° feedback primijeniti u svrhu evaluacije menadžerskih kompetencija s ciljem njihovog razvoja i profiliranja, a pri tome od njih stvoriti agente promjena u načinu razmišljanja. Nakon što smo uspješno uveli ovaj proces u kompanijsku kulturu i život, ovisno o stupnju zrelosti kompanije i njenim potrebama, tehnika 360° feedbacka može se primijeniti i na široj populaciji zaposlenika i za druge specifične potrebe.
S ciljem za što preciznijom, bržom i efikasnijom provedbom istraživanja, razvili smo aplikaciju JanusPIM 360°Feedback. Prednosti 360°Feedback istraživanja u online obliku kreću se od brzog, istovremenog prikupljanja podataka od velikog broja ispitanika, preko povoljne cijene takvih istraživanja (jer nema troškova papira, unosa, anketara i sl.) sve do nepostojanja granica u dosezanju ispitanika koji su dislocirani u zemlji ili inozemstvu. Ovakvo online istraživanje pruža visok stupanj sigurnosti, zaštite podataka i anonomnosti odgovora, kao i praćenje provedbe upitnika u realnom vremenu. Naravno, kako bi se izbjegle jezične barijere, provedbu istraživanja moguće je prilagoditi bilo kojem regionalno ili svjetskom jeziku.

Administrator procesa može slobodno definirati upitnike, korištene skale i različite odnose među zaposlenima ovisno o potrebama organizacije. U svakom trenutku ovisno o fazi procesa ima potpun pregled nad situacijom: statusima ocjenjivanja, aktivnosti pojedinih ocjenjivača, te kontroli do tada prikupljenih rezultata. Brzo dostupne i pregledne podatke moguće je trenutno i pouzdano proslijediti odgovornima i držati cijeli proces stalno pod kontrolom.