Janus PIM

Upravljanje radnim učinkom korištenjem godišnjih razgovora i definiranjem ciljeva

 

Zašto uvoditi (polu)godišnje razgovore sa zaposlenicima?

Situacija u kojoj ne znate kako, kada i na koji način mjeriti učinkovitost zaposlenika često je uzrokovana nepostojanjem alata potpore u komunikaciji. 

 

Kojoj poslovnoj situaciji odgovara ovaj modul?

Godišnji i polugodišnji razgovori predstavljaju pripremljen i planiran sastanak na kojem voditelji komuniciraju svoje mišljenje o radu podređenih u prošlosti i sadašnjosti, kao i svoja očekivanja, planove i želje vezane uz mogućnost napredovanja i osobnog razvoja zaposlenika koje su relevantne za obje strane i koje utječu na efikasnost u radu. Redovni godišnji razgovor  doprinosi stalnom napretku rada Vaših zaposlenika te predstavlja važnu polugu za postizanje organizacijskih ciljeva.

O trenerici >>>         Cijene & Pogodnosti >>> Brza prijava>>>

 
U svim poslovnom organizacijama sve je veći broj različitih radnih zadataka i aktivnosti. Ostvarenje ciljeva organizacije ovisi o ostvarenju ciljeva timova i pojedinaca u organizaciji, kao i o dobroj usklađenosti tih ciljeva na svim razinama. Osim ciljeva koje trebamo ostvariti, potrebno je identificirati i koja su to ključna znanja, vještine i kompetencije koje zaposlenici trebaju imati kako bi bili uspješni u ostvarivanju ciljeva. 
Osigurati da zaposlenici znaju što se od njih očekuje i dobiju povratne informacije na svoj rad ključna je odgovornost svakog voditelja. Ujedno, za motivaciju zaposlenika važno je i razgovarati o razvoju potrebnih kompetencija i mogućnostima napredovanja.

(polu)godišnji razgovor je strukturiran razgovor o ostvarenim rezultatima, o očekivanjima u narednom periodu i mogućnostima razvoja zaposlenika. Kao takav, (polu)godišnji razgovor igra važnu ulogu u ostvarenju ciljeva organizacije.

 

Kome je trening namijenjen

Ovaj modul posebno je pripremljen za više, srednje i niže razine manadžementa koja žele unaprijediti vještine u području upravljanja učinkom svojih zaposlenika.

 

Što će polaznici nakon treninga raditi drugačije? 

Voditelji koji provode (polu)godišnje razgovore su ključni čimbenik uspješne integracije godišnjih razgovora u učinkoviti alat kojeg tvrtka upotrebljava za svoj razvoj i razvoj svojih zaposlenih. Upravo zato, cilj treninga je prenijeti potrebna znanja i vještine za vođenje (polu)godišnjih razgovora i postavljanje ciljeve na način da postignu puno slaganje sa zaposlenikom.

Nakon ovog treninga, sudionici će samostalno definirati prikladne ciljeve i standarde radnog učinka pojedinca, naučiti će koje su aktivnosti stvarni pokretači ponašanja zaposlenika i znati će kako iskomunicirati što se od njihovih zaposlenika očekuje u narednom periodu.

 

Iznos kotizacije za ovaj trening ovisi o broju polaznika Vaše tvrtke.   Brza prijava>>

Broj polaznika Redovna cijena 

Akcijska cijena do 29.01.2018. 

 11.780 kn 1.424 kn 
 21.660 kn1.328 kn
 31.525 kn1.220 kn
 4 i više 1.345 kn 1.076 kn

* Navedene cijene ne uključuju PDV.

 

Trening će biti održan u petak, 02.02.2018.godine, na 1.katu kongresnog centra Antunović (Zagrebačka avenija 100, Zagreb) od 9 do 17 sati.

 

Kratak pregled sadržaja treninga:

Definiranje ciljeva zaposlenika

  • Upravljanje pomoću ciljeva i utjecaj na motivaciju zaposlenika
  • Razlika između zadataka i ciljeva
  • Kako definirati SMART ciljeve 
  • VJEŽBA: Od zadataka do ciljeva – kako pretvoriti radne zadatke u individualne SMART ciljeve zaposlenika 

Procjena ostvarenja u prethodnom periodu

  • Analiza ostvarenog u protekloj godini 
  • Na što sve trebamo obratiti pažnju

Procjena kompetencija

  • Što su kompetencije
  • Metode procjene stupnja razvijenosti kompetencija (procjena voditelja, 360 feedback procjena)

Razvojni plan

  • Što je i čemu služi individualni razvojni plan
  • Vrste razvojnih planova:
    • Razvojni plan koji adresira potrebe za poboljšanjem zbog nedovoljno razvijenih kompetencija i/ili slabijeg radnog učinka
    • Razvojni plan koji adresira dodatni razvoj za iskorištavanje potencijala zaposlenika (rast i razvoj prema višoj ulozi)
  • VJEŽBA: izrada razvojnog plana

Povratne informacije

  • Davanje povratne informacije ili feedbacka je ključna vještina u razgovorima sa zaposlenicima
  • Kako dati kvalitetan feedback – pozitivan i negativan
  • Kako primiti feedback
  • Tipične pogreške 

Procjena stupnja razvijenosti kompetencija

  • Uvod i razumijevanje sustava kompetencija
  • Cilj i svrha mjerenja razvijenosti kompetencija
  • Korištenje 360°metodologije u praksi
  • Prednosti online rješenja
  • Planiranje i postavljanje ciljeva osobnog razvoja

Godišnji razgovor

  • Priprema za razgovor
    • Evaluacija ostvarenja u prethodnoj godini
    • Ciljevi koje moramo ostvariti i koja može biti uloga zaposlenika
    • Procjena kompetencija i mogućnosti razvoja zaposlenika
  • Tijek razgovora
    • Feedback, dijalog
    • Aktivno slušanje i postavljanje pitanja
    • Kako upravljati „teškim“ razgovorom (kad osoba nije spremna prihvatiti povratne informacije, nije svjesna da postoji problem i sl.)
    • Zamke u komunikaciji i kako ih izbbjeći
  • Zaključak razgovora
    • dogovor oko ciljeva i razvojnih akcija 
    • pisani zaključak

 

Prijavite se još danas i iskoristite jedinstvenu akcijsku cijenu do 29.01.2018.godine>>

 

Kontakt

Janus PIM d.o.o.

Slunjska 38
10110 Zagreb
 CROATIA
 
tel:    +385(1) 301 36 83

e-mail: info@janus-pim.hr

Anketa

Koliko često polazite treninge usavršavanja?
 
You are here  : Naslovnica