Janus PIM

Izvrsnost pobjeđuje ! PDF

Turistički proizvod je doživljaj, a strategija prvoklasne usluge garancija je uspjeha - zato čemo naučiti kako, kada i na koji način ponuditi, a zatim i isporučiti vrhunsku uslugu svakom gostu. Stvaranjem vrhunske usluge, stvaramo lojalnog gosta. 

U svakom trenutku stvaramo odnos sa gostima. Kroz prvi kontakt, telefonski poziv, e-mail, formalni ili neformalni razgovor, kroz osmjeh, kroz razgovor. Upravljanje odnosima sa gostima dio je strategije uspješnog poslovanja, ali i najvažnija poluga za generiranje zadovoljstva gosta te na taj način i pravi put do ostvarenja turističkih rezultata. Analizirajući trenutno profitabilne goste, koristeći njihove preporuke za akviziciju novi i ponudom njima prilagođenih proizvoda i usluga stvaramo platformu za uspjeh.

Tek savršenim poznavanjem kvalitete usluge i uslužnosti svjetskog standarda, zatim vlastitih proizvoda i usluga, razumijevanjem želja i potreba gostiju, turistički djelatnici u mogućnosti su izgraditi i razviti odnose sa gostima i time utjecati na ostvarenje turističkih strateških ciljeva. Upravo zato, donosimo Vam seriju trening programa, radionica i savjetodavnih paketa namijenjenih turističkim djelatnicima koji rade na razvoju i implementaciji turističkih proizvoda. Također, donosimo i module osobama koje su u svakodnevnoj interakciji sa gostima kada postaju prezenteri destinacija,prilikom razgovora s gostima otkrivaju njegove želje i potrebe. Temeljem prikupljenih informacija unapređuju asortiman i razinu usluge čime ih zadovoljavaju na najbolji mogući način, stavraju lojalnost i dobar glas vlastite destinacije u svijetu.

 

Jon Thedham - Naš vodeći trener i konzultant u turističkom sektoru:

Jon Thedham razvio je i održao edukacijske razvojne programe za potporu višem menadžmentu u hotelskoj industriji (Thistle Hotels Senior Management Programme); zatim četverogodišnji program za viši menadžment tvrtke Smurfitt Kappa te različite nacionalne menadžerske i leadership programe. Isto tako, razvio je i održao brojne  programe osobnog razvoja koji uključuju osobni coaching, pregovaranje, prodaju i prodajne vještine, efikasnu komunikaciju i rukovođenje. U praksi, pridruženi je direktor nagrađivanog strateškog i marketinškog plana, glavni je direktor razvoja internacionalne nagrađivane tehnološke kompanije, kao i facilitator učenja u organizacijama u kojima radi i s kojima surađuje.

Njegova relevantna iskustva u turističkoj industriji sastoje se od:

Četiri godine rada u službi prodaje i usluge klijentima za inozemne turističku agenciju
Jedan je od autora nacionalnog projekta „Welcome to Excellence“
Razvoj nacionalnog prodajnog programa za sektor hotelijerstva Velike Britanije
Četverogodišnje iskustvo savjetovanja Thistle Hotel Group-e, direktno radeći s generalnim direktorima i  prodajnim timovima s kojima razvija marketinške i prodajne strategije, te trenirajući direktno prvu liniju zaposlenika za razvoj prodajnih kompetencija
Razvoj prodajnih kompetencija za lanac malih hotela hotelske kuće Rank Organisation (danas dio Rank grupe)
Kontinuirani konzultantski rad s osam hotela regije „North West” , kao i aktivan rad na on-line i osobnoj prodaji kapaciteta
Razvio je i održao brojne trening programe usmjerene na razvoj prodaje na svim nivoima hotelskog poslovanja. Programi uključuju direktnu i indirektnu prodaju kroz različite kanale prodaje, uključujući i telefonsku prodaju
Razvio je prodajne i marketinške alate koji su pomogli više od 50 turističkih i hotelskih tvrtki regije North West of England 
Radi i kao prodajni savjetnik/coach prodajnih djelatnika u sektoru malih i srednjih hotelskih lanaca u Velikoj Britaniji 

 

Naši edukacijski moduli svjetske razine usluge:

  • Recept vrhunskih domaćina
  • Sve Vas očekujemo !
  • Dobrodošli stranci
  • Stvaranje vrhunske usluge
  • Upravljanje zadovoljstvom gosta
  • 5 pobjedničkih elemenata za uspjeh
  • Upravljanje životnim ciklusom turističkog proizvoda
  • Marketing turističke destinacije
  • Različitost gosta kao temelj uspjeha
  • Zeleni uspjeh projekta
  • Povijest - što tu ima za mene? 
  • Rast i razvoj manifestacija
  • Maloprodaja usmjerena gostu
  • Povećanje poslovnih rezultata destinacije

 

 

Kontaktirajte nas, želimo Vam pokazati rješenje !

 

 

Aktivnosti

 

 

 

Posjetite prvi specijalizirani web portal za procjenu stupnja razvijenosti kompetencija zaposlenika i otkrijte nove izvještaje !

više >>>  


   

  

 Targeted Development Programe   

 


 

HTZ logo

 

Dvije godine zaredom glavni smo nositelji projekta obrazovanja djelatnika turističkog sektora u organizaciji Hrvatske turističke zajednice

više >>>   


PBZ

Svečana dodjela diploma drugoj generaciji korporativne akademije PBZ poslovna škola.

Finale trogodišnjeg programa PBZ Poslovne škole za drugu generaciju diplomanata, njih 140, bila je svečana dodjela diploma održana 3. ožujka u Modernoj glaeriji u Zagrebu. Samoj svečanosti prisustvovao je visoki menadžment Banke i gosti predavači edukacijskog partnera Janus PIM.

više >>>


Akademija Hrvatske pošte
 
Nakon ostvarenih zavidnih pozitivnih rezultata  reorganizacije i restruktuiranja poslovanja na divizije Pošta, Mreža i Ekspres, Hrvatska pošta d.d. pokreće sustavan razvojni program razvoj ljudskih resursa.
U suradnji s Uredom za upravljanje ljudskim resursima organizirali smo Akademiju Hrvatske pošte, razvojni program menadžerskih vještine za  Izvršne direktora, i razvojni program menadžerskih vještine za Voditelja područja sve tri divizije.
 

Kontakt

Janus PIM d.o.o.

Slunjska 38
10110 Zagreb
 CROATIA
 
tel:    +385(1) 301 36 83

e-mail: info@janus-pim.hr

Anketa

Koliko često polazite treninge usavršavanja?
 
You are here  : Naslovnica NOVO ! Izvrsnost u turizmu