Izvrsnost pobjeđuje ! |
Turistički proizvod je doživljaj, a strategija prvoklasne usluge garancija je uspjeha - zato čemo naučiti kako, kada i na koji način ponuditi, a zatim i isporučiti vrhunsku uslugu svakom gostu. Stvaranjem vrhunske usluge, stvaramo lojalnog gosta. U svakom trenutku stvaramo odnos sa gostima. Kroz prvi kontakt, telefonski poziv, e-mail, formalni ili neformalni razgovor, kroz osmjeh, kroz razgovor. Upravljanje odnosima sa gostima dio je strategije uspješnog poslovanja, ali i najvažnija poluga za generiranje zadovoljstva gosta te na taj način i pravi put do ostvarenja turističkih rezultata. Analizirajući trenutno profitabilne goste, koristeći njihove preporuke za akviziciju novi i ponudom njima prilagođenih proizvoda i usluga stvaramo platformu za uspjeh. Tek savršenim poznavanjem kvalitete usluge i uslužnosti svjetskog standarda, zatim vlastitih proizvoda i usluga, razumijevanjem želja i potreba gostiju, turistički djelatnici u mogućnosti su izgraditi i razviti odnose sa gostima i time utjecati na ostvarenje turističkih strateških ciljeva. Upravo zato, donosimo Vam seriju trening programa, radionica i savjetodavnih paketa namijenjenih turističkim djelatnicima koji rade na razvoju i implementaciji turističkih proizvoda. Također, donosimo i module osobama koje su u svakodnevnoj interakciji sa gostima kada postaju prezenteri destinacija,prilikom razgovora s gostima otkrivaju njegove želje i potrebe. Temeljem prikupljenih informacija unapređuju asortiman i razinu usluge čime ih zadovoljavaju na najbolji mogući način, stavraju lojalnost i dobar glas vlastite destinacije u svijetu.
Jon Thedham - Naš vodeći trener i konzultant u turističkom sektoru: Jon Thedham razvio je i održao edukacijske razvojne programe za potporu višem menadžmentu u hotelskoj industriji (Thistle Hotels Senior Management Programme); zatim četverogodišnji program za viši menadžment tvrtke Smurfitt Kappa te različite nacionalne menadžerske i leadership programe. Isto tako, razvio je i održao brojne programe osobnog razvoja koji uključuju osobni coaching, pregovaranje, prodaju i prodajne vještine, efikasnu komunikaciju i rukovođenje. U praksi, pridruženi je direktor nagrađivanog strateškog i marketinškog plana, glavni je direktor razvoja internacionalne nagrađivane tehnološke kompanije, kao i facilitator učenja u organizacijama u kojima radi i s kojima surađuje. Njegova relevantna iskustva u turističkoj industriji sastoje se od: • Četiri godine rada u službi prodaje i usluge klijentima za inozemne turističku agenciju• Jedan je od autora nacionalnog projekta „Welcome to Excellence“ • Razvoj nacionalnog prodajnog programa za sektor hotelijerstva Velike Britanije • Četverogodišnje iskustvo savjetovanja Thistle Hotel Group-e, direktno radeći s generalnim direktorima i prodajnim timovima s kojima razvija marketinške i prodajne strategije, te trenirajući direktno prvu liniju zaposlenika za razvoj prodajnih kompetencija • Razvoj prodajnih kompetencija za lanac malih hotela hotelske kuće Rank Organisation (danas dio Rank grupe) • Kontinuirani konzultantski rad s osam hotela regije „North West” , kao i aktivan rad na on-line i osobnoj prodaji kapaciteta • Razvio je i održao brojne trening programe usmjerene na razvoj prodaje na svim nivoima hotelskog poslovanja. Programi uključuju direktnu i indirektnu prodaju kroz različite kanale prodaje, uključujući i telefonsku prodaju • Razvio je prodajne i marketinške alate koji su pomogli više od 50 turističkih i hotelskih tvrtki regije North West of England • Radi i kao prodajni savjetnik/coach prodajnih djelatnika u sektoru malih i srednjih hotelskih lanaca u Velikoj Britaniji
Naši edukacijski moduli svjetske razine usluge:
Kontaktirajte nas, želimo Vam pokazati rješenje !
|
Posjetite prvi specijalizirani web portal za procjenu stupnja razvijenosti kompetencija zaposlenika i otkrijte nove izvještaje !
Targeted Development Programe
Dvije godine zaredom glavni smo nositelji projekta obrazovanja djelatnika turističkog sektora u organizaciji Hrvatske turističke zajednice
Svečana dodjela diploma drugoj generaciji korporativne akademije PBZ poslovna škola.
Finale trogodišnjeg programa PBZ Poslovne škole za drugu generaciju diplomanata, njih 140, bila je svečana dodjela diploma održana 3. ožujka u Modernoj glaeriji u Zagrebu. Samoj svečanosti prisustvovao je visoki menadžment Banke i gosti predavači edukacijskog partnera Janus PIM.