Danas je uvriježeno mišljenje da prodavati može svatko. Ali, može li svatko biti odličan u prodaji i postizati maksimalne rezultate? Prodajne vještine su vjerojatno jedan od najviše analiziranih radnih procesa uopće. Mnogi istraživači su analizirali koje su to vještine koje razlikuju prosječne prodavače od odličnih.
Tako su sve vrste prodajnih procesa prošle detaljne analize: od rada s «malim korisnicima» i rada s organizacijama, preko telefonske prodaje, vještina pregovaranja, uspješnih prodajnih prezentacija, razumijevanja procesa kupovine i nošenja s «teškim» klijentima, do odnosa s klijentima u različitim industrijskim granama… Zašto biste onda prolazili dugotrajan put učenja na «vlastitoj koži»? Za povečanje rezultata, odaberite jedan od osnovnih treninga prodaje i marketinga. Komunicirati s klijentima, potaknuti njihov interes, a zatim i zadovoljiti njegove potrebe nije jednostavno, pogotovo u današnje vrijeme kad kupci imaju moć izbora među konkurentskim i zamjenskim proizvodima i uslugama. Programi u ovoj kategoriji, osim vještina za razvoj odnosa s klijentima, privlačenje i zadržavanje klijenata, nude i učinkovite napredane alate za marketinško komuniciranje i razvijanje "vrijednosti" u očima kupca, klijenta ili potrošača.
Osnova svih naprednih marketinških i prodajnih vještina je usmjerenost na klijente, slušanje i razumijevanje njihovih stvarnih potreba, razvoj i njegovanje odnosa, kao i povečanje vrijednosti proizvoda/usluge kroz razvoj pozitivnog imidža robne marke.
|